Friday 4 January 2013

S.U.E

S.U.E boleh dikatekan name panggilan aku larh dan 
telah aku bagi maksud yang konon-konon sweet..
huhuhuhuhuhuhu

S.U.E bagi aku bermaksud ( sue untuk ewan )
Sape sue dan sape ewan??
SUE semestilah aku kan..
EWAN adalah seorang lelaki yg telah mampu menyentuh hati perempuan aku..
mcm gedikkan ape yg aku luahkan tadi..
tapi itulah yang aku rase dan berharap dia pown ade rase sepertimane aku rase..
walaupun ape yang dia luah kat aku tak bermakne satu harapan yang diberi..
Tapi aku dah terjatuh hati kepadenye..

Tentu korang ade rase jugak kan??
 Rase nak kenal sape tu EWAN kan??
Itu jewk kan??
Jangan terlebih rase mcm saye rase yewk..
Mau kecewa saye -.-
huhuhuhuhuhuhuhu
ok saye kenalkan die tapi kowank diam2 jewk aw..hehehe
Jom Tengok bawah --->>



#niey jewlarh yang CikSue ade..So korang dah nampakkan??
k larh ciksue nak cerite pasal laen pulak..
hehehehehehe
Papai Assalamualaikum :))


No comments:

Post a Comment